الرئيسية / فنون / “رجع مليان تراب”| خالة المذيعة شيماء تكشف تفاصيل صادمة عن يوم اختفائها

“رجع مليان تراب”| خالة المذيعة شيماء تكشف تفاصيل صادمة عن يوم اختفائها

كشفت خالة المذيعة شيماء جمال، المقتولة على يد زوجها والتي تم العثور على جثتها بمزرعة بالمنصورية، تفاصيل اليوم الذي اختفت فيه نجلة شقيقتها عن المنزل، وذلك من خلال لقاء صحفي لها.

وقالت خالتها:”شيماء اتصلت بيا قالتلي تعالي اقعدي مع بنتي علشان مسافر مع جوزي المستشار أيمن إلى دبي.. وأنا روحتلها يوم الأحد على أساس هتظبط حاجتها يوم الأحد وتسافر الثلاثاء.. ويوم الاثنين راحت الكوافير وبعدها هروح مكتبه اجيب منه شاشة.. وخرجت من قبل الضهر.. وقالتلي أنا وأيمن هنرجع الساعة 2 نتغدا.. والساعة 3 تصل عليها ابنها محمد قالها أن الكلب عضه وقالتله ياخد أبره.

وتابعت:اتصلت عليها بعدها الساعة 4 ونص لاقيت تليفونها اتقفل لحد الساعة 5.. وبعدين خليت بنتها جنى تتصل بجوزها وسألته هي شيماء قافلة تليفونها ليه.. وبعدها بنص ساعة كلمني قالي تليفونها مقفول فعلا.. واستمريت في الاتصال عليها لحد الساعه 10 ونص.. وبعدها اتصلت عليه تاني قولتلو تعالى شوف مراتك راحت فين انت رتبه في الدولة.. وفعلا جه ليا الفيلا وكانت هدومه ووشه مليانه تراب ومتبرجل قدامي في الكلام.. واتصل على النائب العام مراتي مختفية وتليفونها مقفول.. وقالي أوعي تتصلي بأهلك وتعملي لمه كبيرة في البيت أنا هجيبها.

مقالات قد تهمك :

كيف استفاد الزمالك من هبوط أهلي جدة إلى دوري يلو؟

“فيديو مريب”.. لحظة نطق الحكم بالإعدام على قاتل طالبة المنصورة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

Don`t copy text!