الرئيسية / أخبار / «انكشف السر».. السبب الحقيقي وراء عدم زواج «نيرة» طالبة المنصورة من المتهم

«انكشف السر».. السبب الحقيقي وراء عدم زواج «نيرة» طالبة المنصورة من المتهم

كشف المتهم بإنهاء حياة نيرة أشرف العديد من المفاجأة خلال التحقيقات في القضية التي حملت رقم 11409 لسنة 2022 جنح أول المنصورة، والتي أكد من خلالها أنه كان يريد الارتباط بها، ‏ورفضت فقرر الانتقام منها.

«انكشف السر».. السبب الحقيقي وراء عدم زواج «نيرة» طالبة المنصورة من المتهم

خيث أكد المتهم محمد عادل، خلال اعترافاته بالتحقيقات، أنها تعرف على المجني عليها في 2020 أثناء فترة كورونا وفجأة تغيرت تماما وأصبحت تعمل “موديل” وتتغيب كثيرا عن المنزل، مؤكدة أن والدها كان فاقد السيطرة عليها.

وأشار إلى أنها منذ ذلك الوقت أصبحت غير موافقة على الزواج منه على الاطلاق وأهانته كثيرا قائلة له: “أنا طموحي أكبر منك بكتير”.

وقال المتهم خلال التحقيقات:”هي كانت شغاله موديل وكانت دايما بتنزل صور لها على الانستجرام بس انا معرفش عنها حاجه زي انها تكون نامت مع حد، وانا قعدت معاها ثلاث شهور ومانمتش معاها وأبوها خلف كلامه معايا وقالي ان البت وامها مقدرش يسيطر عليهم”.

وأضاف قائلا: ” ومنفذش معايا اي حاجه علشان اتجوزها، وانا طول الفترة اللي قبل رمضان اللي فات وانا كنت بعمل اكونتات علشان اتواصل معاها لانها كانت عملالي بلوك على اي اكونت ليا”.

وكشف تفاصيل جديدة قائلا: “نيرة كانت ساعتها بنته هربانه من البيت ومتغيبه وانا فضلت اكلم ناس واتابعها لحد ما عرفت انها كانت قاعده في الساحل وانا قلت لابوها اننا ممكن نعمل محضر تغيب ونرجعها، وأيـوه رجعت، وانا كنت موافق وكنت هنسى كل حاجه، وانا كنت قعدت معاها وكنت بحبها وكنت بصرف عليها دم قلبي وكنت فعلا مرتبط بها وكنت معكم وكنت ممكن انسى لها كل حاجه وكل اللي هي عملته بس نتجوز”.

مقالات أخرى قد تهمك:

«عارف انا بعمل ايه».. مفاجآت مثيرة في اعترافات المتهم يإنهاء حياة «نيرة» طالبة المنصورة

«مش زي نيرة أشرف».. والد الضحية الأردنية يفجر مفاجأة من العيار الثقيل تقلب الموازين

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

Don`t copy text!