الرئيسية / فنون / جمالها يفوق التوقعات.. الظهور الأول لـ زوجة أدهم النابلسي بعد اعتزاله الغناء

جمالها يفوق التوقعات.. الظهور الأول لـ زوجة أدهم النابلسي بعد اعتزاله الغناء

تداول مستخدمو مواقع التواصل الاجتماعي صورة مسربة لزوجة المطرب أدهم النابلسي وذلك بعد اعتزاله الغناء، مما أثار ضجة بين رواد السوشيال ميديا.

وظهرت زوجة أدهم النابلسي، خلال الصورة مرتدية الحجاب، وذلك على عكس الأول كانت غير محجبة.

وتفاعل عدد كبير مع الصورة، فكتب أحد الأشخاص قائلًا:”ماشاء الله ايه الجمال اللي في السوشيال ميديا كلها ده”، وأضاف آخر:”هي بتتحول معاه”، وفي السياق ذاته كتب آخر:”ترا انها جميله بالحجاب”

يذكر أن أدهم النابلسي، اعتزال الغناء منذ عدة شهور، من خلال نشر مقطع فيديو له، على حسابه الشخصي، بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

وقال أدهم، خلال مقطع الفيديو:يارب تكونوا بخير حبيت أعمل لكم هذا الفيديو علشان أقولكم خبر سعيد جداً، كل واحد مننا عنده هدف وعنده إنجاز وعنده أحلام بيحاول يحققها ويتعب علشان يحققها، لكن هل سألت نفسك لما توصل للهدف أو الأحلام اللي في حياتك هل راح تحس إنك انجزت أو هتحط أهداف جديدة وترجع تحققها، بصراحة هذا الموضوع خطر ببالي لأن مش هذا هو سبب وجودنا في الحياة.

وتابع:إحنا هدفنا في الحياة علشان نرضى رب العالمين نرضي خالقنا فمش مشكلة إن يكون عندك أهداف بالعكس صحي جدا إن يكون عندك أهداف بس  يكون هذا الهدف متناسق مع سبب وجودك في الحياة وهو رب العالمين إنك تكون بتحاول تسعى علشان ترضي الله، والهدف اللي كنت بحاول أحققه بصراحة ما بيرضى رب العالمين.

مقالات قد تهمك :

«كان يعني من السمنة».. تسريب صورة صادمة تهز مواقع التواصل لـ محمد حماقي قبل الشهرة

حقيقة احتواء البطيخ والخوخ على مواد مسرطنة.. الزراعة تكشف مفاجأة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

Don`t copy text!