الرئيسية / فنون / فنان شهير يوجه إهانة قاسية لـ محمد صلاح على الملأ بعد خسارة المنتخب..«قصف جبهة»
محمد صلاح

فنان شهير يوجه إهانة قاسية لـ محمد صلاح على الملأ بعد خسارة المنتخب..«قصف جبهة»

أعرب السيناريست  عمرو محمود ياسين، عن استيائه من خسارة منتخب مصر أمام السنغال في المرحلة النهائية من التصفيات الإفريقية لبطولة كأس العالم 2022، ومن أداء اللاعب محمد صلاح في المباراة.

وكتب عمرو محمود ياسين، في منشور عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: “إزاي محمد صلاح النهاردة كان بهذا السوء؟ إزاي كان وحش بالشكل دا؟”

فنان شهير يوجه إهانة قاسية لمحمد صلاح على الملأ بعد خسارة المنتخب..«قصف جبهة»

من جانبه قال الفنان صلاح عبد الله: “مش هشجع ليفربول تاني”.

وأردف: “هناك ارتباك غير مبرر في دفاع مصر في مباراته أمام السنغال، والشوط التاني مصر كانت كويسة ولعبنا أفضل، والشوط الثالث الإضافي ضاع من السنغال 3 أهداف محققة بفضل محمد الشناوي اللي كان عظيم”.

فيما كتب الإعلامي عمرو أديب عبر حسابه بتويتر: “مش مكتوبالنا مش مصروفالنا حظنا من اسوأ ما يمكن أو بمعنى أدق حظنا كان زفت ! عملتوا كل اللى تقدروا عليه مش عارف اقولكوا ايه”.

وتابع: “راح الحلم للاسف راح متضايق وتعبت جدا محدش يقولى مجرد ماتش كنا قريبين جدا بس راح مين يصدق اللى حصل.. لو اتعاد ميت مره كنا كسبنا. حزين جدا، مش مكتوبالنا مش مصروفالنا حظنا من اسوأ ما يمكن او بمعنى ادق حظنا كان زفت ! عملتوا كل اللى تقدروا عليه مش عارف ااقلكوا ايه . راح الحلم للاسف راح . متضايق وتعبت جدا محدش يقولى مجرد ماتش كنا قريبين جدا بس راح مين يصدق اللى حصل. لو اتعاد ميت مره كنا كسبنا . حزين جدا”.

اقرأ ايضا:

أول تعليق من عمرو أديب على عدم تأهل مصر للمونديال.. لن تتوقع ماذا قال

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

Don`t copy text!