الرئيسية / أخبار / «بترفع مقاساتي؟ دا أنا هفرج عليك الناس».. خناقة نارية بين ندى الكامل وداعية إسلامي شهير

«بترفع مقاساتي؟ دا أنا هفرج عليك الناس».. خناقة نارية بين ندى الكامل وداعية إسلامي شهير

حالة من الجدل الواسع شهدتها مواقع التواصل الاجتماعي، الساعات الماضية، بعد حرب كلامية متبادلة بين ندى الكامل، طليقة الفنان أحمد الفيشاوي، و الشيخ مظهر شاهين.

بدأت القصة بسبب تصريح مظهر شاهين عن الديانات، والذي قال فيه: “الأرض ليس عليها إلا 3 ديانات سماوية فقط، ومن بينها الإسلام، وليس 4200 كما يزعم البعض.”

«بترفع مقاساتي؟ دا أنا هفرج عليك الناس».. خناقة نارية بين ندى الكامل وداعية إسلامي شهير

من جانبها، ردت ندى الكامل عبر حسابها على انستجرام، قائلة: “الأرض عليها 8 مليار إنسان عايشين في جفاف وفيضانات وحروب.. اسكت ونبي عشان مش ناقصاك، مارس إنسانيتك شوية واحترم ريحة الدم والحرب والخراب.”

ليرد عليها شاهين: ” إزاي الأرض مش ناقصاني مع إن وزني خفيف ومش نافخ وكيف أمارس إنسانيتي، وماذا يمنع في كلامي بأن أمارس إنسانيتي بالحلال وليس بالمساكنة.. والدم غالي ومقدس فعلا ولكن كيف يحترم الناس رائحة الدم ورائحة الفيلر والبوتكس مغطية عليها؟.”

من جانبها ردت ندى الكامل قائلة: “هو ده آخرك؟ بتتفنن في وصفي وما شاء الله مركز فيا أوي، ولو الفيلر والبوتكس مغطيين على رائحة الدم وأنت مش شامم غيرهم تبقى مصيبة، وبعدين متتكلمش على النفخ اللي زيك نافخنا ومزهقنا في عيشتنا.. بطّل لتّ وعجن.”

وتابعت: ” وبعدين أنت بتهاجمني ولا بترفع مقاساتي، ما تتوضى وتصلي ركعتين بدل ما أنت عامل فيها خبير تجميل، وبعدين ما كان المفروض ترد عليا بالحسنى يا جاهل.. بطّل ترفع مقاساتي.”

ووجهت عبر ستوري انستجرام رسالة عنيفة له وكتبت:” على الله تيجي جنبي تاني هفرج عليك السوشيال ميديا وهيقولوا، واحمد ربنا انها جات على قد ستوري”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Don`t copy text!