الرئيسية / فنون / «مستمتع وبيهيص».. ميار الببلاوي تفجر مفاجأة بشأن حسام حبيب

«مستمتع وبيهيص».. ميار الببلاوي تفجر مفاجأة بشأن حسام حبيب

علقت الفنانة المعتزلة ميار الببلاوي على حقيقة مهاجمتها لشيرين عبد الوهاب بعد تصريحات سابقة لها أثارت ضجة واسعة على مواقع التواصل الاجتماعي.

وقالت ميار الببلاوي في تصريحات تليفزيونية: ” أنا عاوزاها تقف علي رجليها.. هو مستمتع وبيهيص وبيضحك وهي منهارة وبتتعالج نفسيا وتاخد أدوية اكتئاب”.

«مستمتع وبيهيص».. ميار الببلاوي تفجر مفاجأة بشأن حسام حبيب

وتابعت: “” أنا والله زعلت عليها لما شفتها كده.. وكنت عاوزه اقولها بس مكنتش لاقية طريقة أوجه لها بيها الكلام”.

وأشارت الببلاوي، إلى أن أحد الشيوخ  أخبرها بأن ما فعلته يعتبر “غيبة ونميمة” قائلة:” اتصدمت وانهارت وقعدت استغفر ربنا ويمكن أطلع عمرة عشان أكفر عن الموضوع ده”.

وفي وقت سابق، وجهت الفنانة ميار الببلاوي، رسالة شديدة اللهجة إلى المطربة شيرين عبدالوهاب، من خلال مقطع فيديو لها، على حسابها الشخصي، بموقع تبادل التواصل الاجتماعي فيسبوك.

وقالت ميار، خلال مقطع الفيديو :الفيديو دا أنا كنت عايزة أعمله عندي في الحلقة.. بس بصراحة قولت لا بلاش خليني أعمله على صفحتي لأني برنامجي برنامج ديني ليه طبيعة خاصة.. أنا شوفت النجمة شيرين عبدالوهاب وهي طالعة تتكرم من كام يوم.. شوفت الوزن اللي وصلتله والفستان وشعرها.. شيرين فوقي لنفسك ولبناتك.. الدنيا مش بتقف على أي راجل في العالم أسالينا أنا كلنا اطلقنا وفشلنا واتسابنا.. لكن أنتي مش ملك نفسك أنتي ملك جمهورك ومثل أعلى لبناتك.. حرام عليكي بناتك تشوفك منهارة بالطريقة دي.. عايزة تبعتيله رسالة أنك ادمرتي مينفعش تبعتي حاجة زي كده.. أنا بحبك جدًا يا شيرين.

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Don`t copy text!