الرئيسية / فنون / بعد إهانته لـ منة عرفة.. دينا فؤاد تلقن محمود المهدي درسًا في الأدب أمام الجميع

بعد إهانته لـ منة عرفة.. دينا فؤاد تلقن محمود المهدي درسًا في الأدب أمام الجميع

حالة من الجدل الواسع شهدتها مواقع التواصل الاجتماعي، الساعات الماضية، بعد إعلان طلاق الفنانة منة عرفة رسميًا من زوجها محمود المهدي للمرة الثالثة.

ونشر المهدي الأسباب التي دفعته لطلاق منه بشكل يسئ لها، مما أثار غضب الكثير من رواد مواقع السوشيال ميديا.

بعد إهانته لمنة عرفة.. دينا فؤاد تلقن محمود المهدي درسًا في الأدب أمام الجميع

من جانبها، شنت الفنانة دينا فؤاد هجوم واسع على محمود المهدي، بعد إسائته لطليقته منة عرفة.

وكتبت دينا: ” الكلام اللي كتبه الكائن اللي كان متجوز منة عرفة، بيدل على إنه معندوش ذرة رجولة، أنا بنت وإتكسفت أنشر كلامه، لأن دي أعراض.

وأضافت:” إزاي طالع يتكلم في عرض اللي كانت مراته بالشكل ده؟!.

واختتمت كلامها:” والله أنا حزينة على منة، اللى مسمعتش كلام حد،وحزينة على الإعلام اللي عمل قيمة لواحد، زي ده، وخلاه فكر إنه مهم، لدرجة إنه يطلع يفضح مراته على الأكونت بتاعه.”

وفي وقت سابق، نشر محمود المهدي عبر خاصية “ستوري”، وكتب: “تم الطلاق خلاص للأسف كان في خيانة وعديتها واضحك عليا في أول الجوازة وقتها عشان أحافظ على بيتي سكت، وغير أمها خرابة البيوت بسبب الفلوس عشان هيا اللي كانت بتصرف عليها منة، وبسبب إني كنت رافضها تشتغل في المجال ده، وأمها مكنش عندها مانع تتنازل في المجال مقابل الفلوس بس كل حاجة بالدليل”.

وأضاف: “فضلت تحاول لحد ما خربت البيت وخدوا فلوس مني كتير هيا وأهلها واتهجموا عليا وخدوا العفش وبيعوني العربية واخواتها وكل حاجة بالدليل وحقي عند ربنا وحسبي الله ونعم الوكيل في خرابة البيوت أمها بس والله كل الفلوس اللي خدوها وكل حاجة عملتها هبنيها وانا مطلعتش عمري اتكلمت من غير دليل أو اثبات”.

والمفاجأة أنه أختتم قائلا: ” بس للأسف وبجد علي غزلان ربنا نجاه واليومين دول هنزل الحاجات للأسف أهلها بعد ماشيلتهم وصرفت وعلمت عملوا اللي ميتعملش معايا”.

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Don`t copy text!