الرئيسية / تريندات اليوم / تعليق صادم من مبروك عطية بعد انفصال ياسمين صبري من أبو هشيمة

تعليق صادم من مبروك عطية بعد انفصال ياسمين صبري من أبو هشيمة

أصبح خبر انفصال الفنانة ياسمين صبري من زوجها رجل الأعمال أحمد أبو هشيمة هو حديث الجميع في الساعات القليلة الماضية على مواقع التواصل الاجتماعي، وذلك بعد زواج استمر لمدة عامين.

وكان الثنائي قد قاما بحذف الصور التي تجمعهما فضلا عن إلغاء المتابعة لحساباتهما الرسمية على مواقع التواصل المختلفة، ما جعل البعض يترقب ويبحث عن حقيقة الأمر.

وتحدث الدكتور مبروك عطية خلال مقطع مصور بثه عبر حسابه على فيس بوك، عن انفصال أحمد أبو هشيمة و ياسمين صبري، بعدما أصبحوا حديث الرأي العام.

وعلّق مبروك عطية قائلا ” اهدوا وروقوا، الهدوء مش استدعاء حالة، ولا اخد برشامة، الهدوء علم، أول حاجة تخليك هادئ ان الكون له رب، انت مش مالك الملك، انت مش رازق الناس، ولا حد بيرزق حد، والله لا يغيب ولا يغفل”.

وأضاف ” الدنيا مقلوبة على أبو هشيمة وياسمين صبري، ليا كلمة عايز أقولها جايز تهدي الدنيا الثائرة، أبو هشيمة وياسمين صبري، اتجوزوا و الجواز شريعة ربنا، وأُذيع انهم اتطلقوا، والطلاق شريعة ربنا، ايه اللي قلب الدنيا، جبلها خاتم في الأول بـ3 مليون، انتوا كنتوا معاها في الفاتورة، ما جايز بربع مليون، هو سيادة النائب المحترم لو كان استشرني كنت قولتله كفاية خاتم بـ3 آلاف، أو 30 آلف إن شاء الله ما عن حد حوش، كنت هقوله الباقي أكل بيه الغلابة يا أبو حميد، طب لو رد عليا وقالي أنا مطلع زكاتي وقولتله تصدق، قالي متصدق، أقوله ايه اشحت، اتبرع بكل مالك واسأل الناس”.

وأتم قائلا “أنا سمعت بوداني خلال سنتين الجوازة دي، الناس بتتكلم عنها وغيرانين، كان نفسك تبقي هي وتاخدي اللي عندها واللي بيجبهولها، السواد ناحية اللي معاه قرشين، اهدوا، شايلين طاجن ستكوا ليه، لا هو هيبطل جواز ولا هي هتبطل جواز وتبقى الدنيا جميلة”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Don`t copy text!