الرئيسية / فنون / دينا الشربيني تفاجئ عمرو دياب بفعل صادم.. ورد فعل غير متوقع من أبناءه

دينا الشربيني تفاجئ عمرو دياب بفعل صادم.. ورد فعل غير متوقع من أبناءه

فاجئت الفنانة دينا الشربيني، الجميع الساعات الماضية، بعدما قامت بإعادة متابعة الهضبة عمرو دياب عبر حسابها الرسمي بتطبيق إنستجرام.

وجاء ذلك بعد ظهور دينا في برنامج “معكم” مع الإعلامية منى الشاذلي الخميس الماضي.

دينا الشربيني تفاجئ عمرو دياب بفعل صادم ورد فعل غير متوقع من أبناءه

وبالرغم من متابعة الشربيني لعمرو دياب عبر إنستجرام، إلا أن الهضبة لا يزال يلغي متابعتها من حسابته، ويقوم بمتابعة 17 حسابا فقط، دينا ليست من بينها.

وبالبحث في حسابات أبناء عمرو دياب عبر انستجرام، وجد أن جنا تتابع دينا الشربيني عبر تطبيق انستجرام، وأيضا كنزي ونور، بينما ابنه عبدالله لا يتابعها عبر حسابه الرسمي بتطبيق انستجرام.

وفي وقت سابق، قالت دينا الشربيني: «اتعلمت إن ممكن أبقى شايفة حد من برا إن حياته بشكل ما لكنها في الحقيقة بشكل تانى.. يعنى ممكن تبقي شايفة حاجة من برا بس عمرك ما تبقى عارفة إيه اللى جوا.. لذلك لا تحكم ولا تتكلم في الموضوع أصلا لأن عمرك ما هتعرف إيه اللى بيحصل».

وتابعت: «اتعلمت كمان إن دايما ربنا بيبقي شايلك الأحسن وبيجبلك الحاجات في الوقت المناسب.. ومفيش حاجة ربنا عملهالك من غير سبب.. هو عملها عشان تتعلمي منها حاجة».

من جانبها، قاطعتها منى الشاذلى قائلة: «يعنى اتعلمتي إن مينزلكيش صورة مكتوب عليها فريق العمل؟» لتجيب دينا الشربينى ضاحكة: «ده أكيد.. والله ما هتشوفوني فريق عمل في حياتى.. هيبقي في عمل بس».

تابعت: «فضلت فترة بيتقال (فريق العمل راح وجه)، بس أنا مش من النوع اللى بيدور كتير على السوشيال ميديا فمكنتش بقرأ كل الكلام ده، وكمان عمرى ما هعرف أحكم الناس يقولوا إيه وميقولوش إيه، بس اتعلمت إن بعد كده مش هيبقى في فريق عمل هيبقى في عمل بس».

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Don`t copy text!