الرئيسية / فنون / فنانة شهيرة تهاجم ياسمين صبري: «مش ممثلة ومن غير الفلوس مش هاتبقى كدة»

فنانة شهيرة تهاجم ياسمين صبري: «مش ممثلة ومن غير الفلوس مش هاتبقى كدة»

حلت الفنانة ” جيهان قمري ” ضيفة ببرنامج (نص الكلام) الذي تقدمه الإعلامية اللبنانية ” راغدة شلهوب ” والمذاع عبر فضائية قناة النهار .

وخلال اللقاء تحدثت جيهان قمري عن رأيها في الفنانة المصرية ” ياسمين صبري ” منتقدة ظهورها في بعض الأوقات على السوشيال ميديا واستعراضها لممتلكاتها .

فقالت : ” ياسمين صبري بتطلع على السوشيال ميديا تريند، مش ده الفن .. التريند إني أطلع راكبة طيارة خاصة أو لابسة ماركات .. عمر الفلوس ما بتعمل عالم ” .

وتابعت : ” أنا كتير بحبها كشخصية بس الأيام دي بالذات الوضع الاقتصادي في الوطن العربي كله فيه ناس حوالينا مش لاقية تاكل والأفورة وحشة بجد ” .

وأضافت الفنانة اللبنانية في ردها عن أن سبب تصريحاتها عن ياسمين صبري هو غيرتها منها قائلة : ” مش موضوع غيرة خالص لإن أنا لو عايزة أعمل ده أنا ممكن أعمله بس أنا شايفاه مش حلو ” .

وكشفت جيهان قمري عن رأيها في ياسمين صبري على مستوى الفن وأعمالها الفنية مشيرة إلى أنها لا تراها ممثلة (شاطرة) على حد وصفها وإنما تراها كموديل وملكة جمال .

وواصلت : ” إذا اتنين بيتنافسوا دينا الشربيني وياسمين صبري، فدينا ممثلة رائعة وفعلا ممثلة .. لم تقنعني ياسمين في أدوارها ” .

وأكملت : ” دلوقتي مبقاش في مقياس للبطولة، يعني مش ضروري تكوني ممثلة شاطرة عشان تبقي بطلة .. الضروري الحاجات اللي حواليكي مين اللي يخليكي تبقي بطلة ” .

واختتمت الفنانة جيهان قمري : ” هي مزة جامدة جدا وبتعرف تبقى تريند والناس تتكلم عليها وجروب السوشيال ميديا بتاعها شاطرين بس شيلي الفلوس مش هتبقى كده ” .

مقالات أخرى قد تهمك:

«أتحداها تقول اللي حصل».. فنان شهير يقصف جبهة إليسا على الملأ

غرغرينة واستئصال.. أسباب خطيرة وراء مرض هدى المفتي (ما القصة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Don`t copy text!