الرئيسية / فنون / طليقة خالد عليش تحرر محضرًا ضده بسبب ابنته.. ورد فعله ناري من الأخير

طليقة خالد عليش تحرر محضرًا ضده بسبب ابنته.. ورد فعله ناري من الأخير

أكد الإعلامي خالد عليش، أنه يعاني من صدمة كبيرة بمجرد علمه بتحرير محضر ضده، تختصمه فيه طليقته وام ابنته، وتتهمه أنه «لم يحافظ على ابنته في الوقت المخصص له لرؤيتها أسبوعيًا».

طليقة خالد عليش تحرر محضرًا ضده بسبب ابنته.. ورد فعله ناري من الأخير

وكتب عليش على حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، أمس الأربعاء، إن «الحقيقة انا مبلم بقالي شوية من ساعة ما قريت ده ومش مصدق.. ده محضر معمول فيا من ١٢-٢-٢٠٢١ انا لسه مكتشفه بعيدا أن هو بيأكد صدق روايتي اني مش عارف اشوف بنتي بشكل سليم في الوقت ده وده اللي خلاني الجأ للعقد اللي بينا وعمل الزام بما فرضته نفسها على نفسها والمحكمة حولته لرؤية في مركز شباب وبعدها روحت وما كملتش والقصة الطويلة العريضة».

واضافت:«بس مش قادر اصدق أن ده محضر اتعمل فيا، مش قادر افهم يعني ايه خدتها ومأكلتهاش،يعني ايه ما اديتهاش الادوية،يعني ايه ببعت اشخاص غريبة تجيبها، يعني ايه بتاجر بصورها، طب ليه عايز اشوفها؟ طب ليه بعمل كل ده، ده انا قلبت في الموبايل عشان اشوف في التاريخ ده يمكن فعلا عملت حاجة تضايق لقيت اني ماشفتهاش يوم ١٢ اصلا وبعدها بيومين جبتلها هدية عشان الڤلانتين، في الاخر يتعمل فيا محضر ويتقال عليا الكلام ده من ورايا ليه كل ده ؟

وتابع: «هل يريح الام واصحابها اني اطنش واكبر دماغي واسيب البنت وما اشوفهاش خالص، بالمناسبة المحضر ده تم نشره عن طريق الام مش انا اللي عرفته لوحدي، انا بجد مش مصدق وكإن في إصرار اني انا اطلع وحش وخلاص، ربنا يهدي».

مقالات أخرى قد تهمك:

قرار عاجل من المحكمة في قضية الفنان خالد عليش وحضانة ابنته.. مفاجأة

طليقة خالد عليش تفضحه أمام الجميع وتوجه له رسالة نارية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

Don`t copy text!