الرئيسية / منوعات / على خلفية الفيديو الفاضح.. كهربا يتعهد برد «قاس» على مرتضى منصور بعد إهانة والدته

على خلفية الفيديو الفاضح.. كهربا يتعهد برد «قاس» على مرتضى منصور بعد إهانة والدته

توعد محمود عبد المنعم كهربا لاعب الفريق الأول لكرة القدم بالنادي الأهلي، بالرد بقوة على الاساءات التي طالته هو ووالدته على لسان مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك في الفيديو المسرب الذي انتشار بشكل واسع على مواقع التواصل الاجتماعي.

وكانت العديد من صفحات التواصل الاجتماعي المهتمة بالشأن الرياضي، قد تناولت فيديو فاضح لرئيس نادي الزمالك، وجه فيه العديد من الشتائم البذيئة في حق محمود الخطيب رئيس مجلس إدارة النادي الأهلي، ومحمود عبد المنعم كهربا لاعب الفريق الأول لكرة القدم بالقلعة الحمراء، قبل ان يتحدى الدولة بأكملها  قائلًا: “البلد دي مفيهاش راجل.. على الطلاق مفيهاش راجل”.

وعبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي “انستجرام” قال كهربا: “وهل هناك اغلى من امى ليهتز لها قلبى وكيانى؟

‎ان كان بى خير فهو منك وبسببك يا امى ، نعل جزمتك اغلى واطهر من اللى شتمك وسبك وتطاول عليكى.

‎اتعلمت منك ومن قلبك الطاهر انى اترفع عن اى اساءه تتوجه ليا لكن اليوم الاساءه كانت ليكى يا امى ، وبوعدك وهذا وعد دين عليا ان حقك جايلك ولو طال الزمن.

‎ضحيتى كتير عشاننا وكانت فرحتك وانتى بتشوفينى بحقق كل اللى كنت بطمح له كنتى بتهتمى بكل تفاصيل حياتنا ونبضات قلوبنا وبتدى بدون ماتنتظرى مقابل الا انك تشوفينا سعداء. خلقنا لنلعب كوره قدم ونتنافس داخل الملعب وليس الغوض في الاعراض واهانه من تعبو في تربيتنا ونحن في بلد كل يوم تتغير للاحسن ولا يرضي الشرفاء منهم هذه التصرفات وفي انتظار موقف حاسم يرجع الحقوق لاصحابها

‎رينا يخليكى ليا يا امى والعمر كله ليكى ودايما معاناعايشين ببركه دعاكى لينا

‎بحبك يا أمى”.

 

View this post on Instagram

 

‎وهل هناك اغلى من امى ليهتز لها قلبى وكيانى؟ ‎ان كان بى خير فهو منك وبسببك يا امى ، نعل جزمتك اغلى واطهر من اللى شتمك وسبك وتطاول عليكى. ‎اتعلمت منك ومن قلبك الطاهر انى اترفع عن اى اساءه تتوجه ليا لكن اليوم الاساءه كانت ليكى يا امى ، وبوعدك وهذا وعد دين عليا ان حقك جايلك ولو طال الزمن. ‎ضحيتى كتير عشاننا وكانت فرحتك وانتى بتشوفينى بحقق كل اللى كنت بطمح له كنتى بتهتمى بكل تفاصيل حياتنا ونبضات قلوبنا وبتدى بدون ماتنتظرى مقابل الا انك تشوفينا سعداء. خلقنا لنلعب كوره قدم ونتنافس داخل الملعب وليس الغوض في الاعراض واهانه من تعبو في تربيتنا ونحن في بلد كل يوم تتغير للاحسن ولا يرضي الشرفاء منهم هذه التصرفات وفي انتظار موقف حاسم يرجع الحقوق لاصحابها ‎رينا يخليكى ليا يا امى والعمر كله ليكى ودايما معاناعايشين ببركه دعاكى لينا ⁦♥️⁩⁦♥️⁩ ‎#بحبك_يا_أمى

A post shared by Mahmoud Kahraba ⚡️ (@mkahrabaa1010) on

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *